...κι εμείς δεν ξεκινήσαμε ακόμα το γράψιμο.
Προφανώς έχω κάψει τις φλάντζες που κατοικοεδρεύουν στον εγκέφαλό μου για να μην αναρτώ ici. Anybody seen my baby?
Κατόπιν ευγενέστατης ομολογώ προ(σ)κλήσεως από δυο bloggers, τους φίλτατους BioLogos και KitsosMitsos, κι εφόσον βρήκα λίγο χρόνο είπα να παίξω κι εγώ.

Αρχικά ήθελα να αναρτήσω ένα ποίημα ή κάτι παρόμοιο. Αλλά επειδή η κατάστασή μου δεν είναι για πολλά, απολαύστε τον Kermit ομού με τον Kotler (ο εν λόγω θεωρείται guru του marketing κι έρχεται Αθήνα)σε μια sureal συνομιλία.


Προς KitsosMitsos: Αγαπητέ συνάδερφε και φανταστικέ φίλε, έχει υποπέσει στην αντίληψή σου η περίπτωση εξεύρευσης πρόσκλησης από το ΕΙΜ για εκείνη τη μέρα; Αν ναι, παρακαλώ επικοινώνησε άμεσα με την πτωχή Muppet show girl!

Με τη σειρά μου καλώ τους Σπύρο Σεραφείμ, Female Darcy, Πετρούλα και Κωνσταντίνο Π. να πάρουνε μέρος.
Πληροφορίες θα βρείτε εδώ κι οδηγίες χρήσεως: http://autographcollectors.blogspot.com/