Με κάλεσε η Χώρα του Ποτέ Ποτέ. Να πω αλήθειες και ψεύτικα λόγια.

Τέσσερις αλήθειες και ένα ψέμα

1)Στις κερκίδες του ΟΑΚΑ γίνομαι ενίοτε κάφρος. Παλτά και κορνέδες στην ημερήσια διάταξη.
2)Φοράω μόνο κόκκινα παπούτσια. Άντε και ασημί.
3)Έχω ταξιδέψει με την ΑΕΚ στην Άιντραχτ.
4)Τρελαίνομαι για ποδηλατάδα και παγωτό στο κέντρο της πόλης.
5)Εννοείται πως τραγουδάω, ακόμα και στη δουλειά. Πρέπει κάποια στιγμή να μοιράσω ωτοασπίδες!

Και τώρα τέσσερα ψέμματα και μια αλήθεια

1)Δεν έχω βγάλει ακόμα φρονιμήτες. Αρνούμαι να μεγαλώσω!
2)Φέτος δεν κατάφερα να τελειώσω κανένα λογοτεχνικό βιβλίο. Ίσως γίνει κάτι στην παραλία.
3)Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη του. Bora Bora. Φέτος.
4)Δεν ακούω το ξυπνητήρι το πρωί.
5)Έχω παραβιάσει πολλάκις την ουρά σε μουσεία, ταμεία, κτλ., ακόμα και στο εξωτερικό.

Άντε τώρα να μαντέψετε τις αλήθειες και τα ψέμματα.
(Πετρούλα παιδεύτηκα με τα ψέμματα!)
Πάσα δίνω στους street spirit, Panikoval των 500gr και KitsoMitso.

Εμένα επιτρέψτε μου να "πνιγώ" σε blue ocean strategy!

Π.